HEJ

Hej, var ett bra tag sen tyvärr. Blir lite i perioder för mig med bloggandet tyvärr. Tänkte lägga upp lite bilder på vad jag har haft för mig senaste tiden!
 
Var i Romme med Hanna, Ida, hennes kille och kompis. Var värdigt trevligt! :D
 
 
På kvällen gick vi till Pitchers
 
Fyllde 20 för 2 veckor sedan vilket firades med jobb och ett minibesök till Systemet. Handlade en 2 dl stor flska med rosa mossuerande vin haha. Tyckte det var kul att få gå in där för första gången.
 
Åkte ju till Sulden förra fredagen och kom hem i förrgår, var en kanonresa med toppenväder, grym skidåkning och fantastiska vyer. 
 
 
 
 
Fick både skidglasögonen och solgalsögonen i födelsedagspresent!
 
I Merano
 
 
 
Någon konstgrej gjord på tidningspapper
 
Helt ortoligt vacker stad i bergen. Det var dessutom hela 20 grader varmt!
 
 
Två kvällar åt vi på en Guide Michelin-resturang, det var helt himmelskt gott!
 
 
Många superlativ får summera resan. Har även gått miste om en del bilder innan jag åkte till Sulden då jag tappade min mobil i golvet på Plantagen.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0