Det var ett tag sedan...

Hej!
Jag har alltså inte lagt upp något sedan april...
Har ju hänt en hel del sedan dess så här kommer en stor bunt bilder på en del av vad jag gjort.
 
Mitt boende i tre månader i sommar var på Studievägen där jag bodde i andra hand, var en väldigt mysig lägenhet. Har bott hemma sedan slutet av augusti, men den 26e oktober ska jag flytta! Till min alldelles egna första läggis!! Så spänd!
 
 
Erik och jag åkte till Turkiet (innan alla oroligheter) för en vecka med sol och bad! Minns denna öl som vi tog sisådär kl 13 mitt på dagen haha, men då hade vi bara rest och väntat och rest så det var vi värda. Smakade riktigt fint!
 
 
 
 
Denna strand var det knappt något folk på alls och låg bara några hundra meter från hotellet, så fint!
 
 
Middag
 
 
Åkte upp till det gamla stottet(ruinen) som staden är känd för. Var inte så mycket att se förutom utsikten som var oslagbar
 
 ♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Drog på fisketur med en fiskegubbe och ett tyskt par för fångade lite småfisk och solade. Var väldigt trevligt
 
 
Middagggggg
 
Detta kanske inte ser mycket ut för världen, men deras pepparstakar var så jäkla goda alltså
 
 
 
Tycker så mycket om dig Erik, tack för en grym resa  ♥
 
Blir bara en massa matbilder inser jag, men är ju ofa då mobilen är nära...
 
 
Och nu till något annat! Firade midsommar hos mig och gjorde dessa "fördrinkar"
 
En till bild på mig 
 
 
Ett besök i Gränna fick vi till i sommras
 
 
 
 
Kräftskiva
 
Lunch med mamma
 
En fisketur 
 
Firande av pappas födelsedag på Pinchos
 
Vi var helgen innan skolan drog igång igen på flygdagarna i Linköping och kollade på allt i flygväg. Provade även att åka helikopter vilket var väldigt kul!
 
 
 
Ska ju försöka bli nyttigare och komma i lite bättre form inför Vasaloppet, så har slutat äta onyttigheter fram tills julafton! Detta var min "sista måltid" ;)
 
Har fastnat för spinning haha
 
 
Och gissa vad jag ska göra nu? Jo, åka och träna ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0