Hej!

Jaha, var visst ett tag sedan senast jag var här. Har hunnit med en del under den tiden! Här kommer ett urval.
 
Erik och jag fick huset för oss själva en vecka när mamma och pappa åkte på semester, det var kul att prova på vardagen tillsammans, matlagning, diska, plugga och så vidare. Jag försökte mig på mammas goda hamburgare men de blev inte i närheten av som hennes :(
 
 
Sista delen av introduktionen var även under den veckan - finsittningen Gasquen, här med fina Elvira!
 
 
Var inte jättespännande sittning i min mening faktiskt, men det var ju själva avslutet på nollningen så klart man skall vara med!
 
Har varit på en och annan promenad med mamma i det fina höstvädret
 
 
Och så har jag känt denna kille i över ett år nu! Lägg märke till att vi båda har pizza på profilbilderna ;)
 
 
 
Mamma och jag har varit ute i skogen och letat svamp, hon hittade massor och jag knappt en enda..men jag hittade en snok! Stor var den också, och sur..
 
 
För några veckor sedan hade Erik och jag lite "date night" i form av mat och bio! Fick bli Jensens, vi hade dumt nog inte bokat bord trots lönehelg så det var bara där vi fick bord! Men det var jättegott så är verkligen inte ledsen över det.
 
 
 
 
Och till något helt annat: vi har så söta harar här! Och orädda!
 
 
 
 
Har varit ute en och annan gång med Erik och co, en kväll spelade vi biljard och det var väldigt roligt faktiskt!
 
 
Mamma och pappa firade tjugoårig bröllopsdag och detta firades med en middag på Drängen.
Grattis!
 
Ännu en promenadbild, här från Karlslund
 
 
 
I lördags var jag och mamma och såg Madonna i Tele 2 Arena, det var en födelsedagspresent och det blev en trevlig kväll! Dock var jag lite optimistisk med parkeringen så vi fick sticka innan hon var klar tyvärr!
 
 
 
 
 
 
Det var allt just nu! Håller tummarna för att nästa inlägg inte är allt för långt bort...!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0