Någon som tyckte mina skor var fina

Hej! Ska precis gå och lägga mig men tänkte bara göra ett snabbt inlägg :)
Idag hade jag nationella prov i svenska i 3 h, puh! Skönt nog slutade jag efter det. Lunchade med pappa uppe i Svampen och åkte sedan till gymmet och tränade och tittade på Gordon Ramseys The F-word, perfekt eftermiddag liksom. Var glad och klockan var sådär 15 och jag skulle åka hem och duscha. Men mina skor står inte i skohyllan vid receptionen på gymmet. Var är dom? Det är typ 4 par skor som står i hela hyllan, och inget par var mina. Går till omklädningsrummet och tittar. Näe, inte där heller. Något dumhuvud tog mina converse medans jag var några meter bort och tränade. Och man tar inte fel, skulle någon ha likadana skulle det ju finnas ett till par vita converse där. Näe, någon som jag kanske stått breve och svettats med 15 min tidigare tog mina skor.
Nu är jag som tur är ganska glad igen, och imorgon väntar en sjukt chill dag med skola i ca 2 h, fika med Hanna, skoköp och ridning på en lite galen häst.
.
Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0