El Stockholmo

Pappa skulle på möte idag i Stockholm, så vi slog två flugor i en smäll, mamma och jag följde med och gick på stan medans han var borta! Vi gick på PUB där jag handlade en söt liten ask och så fikade vi. Sen har vi gått runt lite i regnvädret till bland annat Urban Outfitters, Topshop, Zara mm. Var nog en 30-40 min inne på Urban Outfitters, det är helt klart min nya favoritaffär! <3 Där köpte jag en mörkgrå "tvättad" tröja med underbar rygg! Hittade massa snygga vintagejeansjackor, jag letar ju efter någon ny sommar/höst/vår jacka, men hittade ingen som var helt hundra. Men hade jag vart mijonär hade jag köpt typ allt i hela affären...åh!
 
Har just proppat i mig massa friterad kyckling med sweetchilisås och ris från Saigon...jag som åt kyckling och swwetchilisås-sallad till lunch haha! ;)
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0