Hejsan svejsan

Vädret idag!? Det är sol, regn, blåst, tropisk hetta, höstrusk, vindstilla och storm, på samma jäkla gång! Regnade hela kvällen, natten och morgonen och när jag gick upp 6 imorse.
Så tänkte ta bussen, men när jag går ut genom dörren är det sol. Jaja, bättre det än tvärt om...

Började för första gången 8 för denna termin, och det var riktigt tungt att gå upp. Hade 4 lektioner innan lunch och en efter. Har vart med mamma och handlar och nu sitter jag och pluggar, känner mig smått död. Var förbi Ekershallen idag och köpte mattehäfte och min favoritskvallertidning som lite belöning. Får se om jag hinner läsa den, ska läsa ett kapitel kemi först tror jag...puh.

Här kommer en bild på Mick Jagger haha



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0