Måndag

Har verkligen försökt blogga hela dagen från mobilen, men det har inte funkat hur jag än gör...så nu sitter jag vid datorn. Har klarat av längsta dagen idag, går 8-17. Men har haft två nya ämnen idag, astronomi och entröprenörskap (har jag stavat rätt?) vilket var superkul! Har entröpenörskap i 3 timmar utan rast på måndagar och vi var hela 34 st på entröprenörskapen, och jag kände bara 2...och av dessa 34 var ca 6-7 st tjejer, haha! Men det blir nog bra, vi kommer nog inte så ofta gå till fem på dagen tror jag heller. 
 
Efter skolan gick jag påstan för att hitta en höst/vår jacka. Finns knappt något snyggt alls i lilla lilla Örebro, men hittade trots allt en jacka iaf. Är en jeansjacka med fodring och vit fuskpäls. Det låter inte så snyggt, och försökte ta en bild, hoppas det ger en bättre uppfatting! ;) Hittade även en GIGANTISK döskallesjal, såg inte hur stor den var förens jag kom hem. 
 
Nu ska jag fortsätta att skriva på astronomin! :)
 
La sjalen över sängen, och den täcker hela, den är alltså 180 cm lång!! Haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0