I'm Jumpin' Jack Flash

Hej! Är hemma idag också, och har precis legat och sovit i ca två timmar. Det coola är att efter ca en timme kollade jag på klockan (mobilen) och den var 13:08. Bytte sida och somnade igen. Vaknade och klockan var 14:08. Gick upp iaf, och det är ju typ värsta sommar och grejer ute ju!!! Jag vill ha sommar och shorts och allt sommrigt NUUUUU!!!
Varför fick mitt inlägg den rubriken det har då? Jo för att Jumpin' Jack Flash är en av mina favoritlåtar, man blir ju SÅ GLAD AV DEN!! :D Och jag är jätteglad nu, vill ut på en pormmenix men får se hur jag gör..hoppas det fina värdet håller i sig några dagar nu! :D
Och för er som inte har spotify:
The Rolling Stones - Jumpin' Jack Flash


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0