Söndag

Vart en tur ut till "Berget" (marieberg) idag med mamma, jag är i behov av lite nytt nämligen! Letade efter lite tjockare tröjor och strumpor såklart! Skulle gissa på att ca 75% av alla mina strumpor har någon typ av hål i sig haha! Men snål som jag är så köpte jag inga strumpor..vem vill betala kring 50 spänn för 1 par!? Om de dessutom håller i 2-3 tvättar så känns det som bortslösade pengar.
Detta fick jag med mig hem iaf:

Skärp från Only/Pieces

Tröja från Gina Tricot

Stickad (väldigt stickig!) tröja från Crocker

Kanske inte jättespännande köp, känns som att allt jag köper är antingen svart, grått eller marinblått, men samtidigt vill jag inte slänga på mig något i någon jättestark färg när det är -15 ute..men i sommar, ååååh längtar!! DÅ ska jag har långklänningar i massa härliga mönster och mockaväskor! Det ska jag köpa när jag får pengar, som tyvärr inte växer på träd, AAAAAH JAG VILL HA ETT JOBB NUUUUUU!!!!

Någon dag i veckan hoppas jag att jag kommer iväg till någon second hand, skulle vara kul men tyvärr är jag ju inte så erfaren på det området, ÄN ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0