Val, val, val...

Sitter här med alla valblanketter man kan tänka sig..okej, 2 st men det är nog mycket!
Tycker det är ganska jobbigt med alla val man ska göra, det finns så mycket att välja på osv. På det sättet var det nog "lättare" att gå i skolan förr i tiden.
Båda dessa val ska vara inlämnade och påskrivna imorgon, jag har inte fyllt i någon av dem och klockan är snart 21.
.
I ena stunden tänker jag "men äsch, det är bara ett litet val, strunt samma det löser sig!" och i nästa sitter jag och tänker att det avgör hela min framtid typ..
.
.
Det ena är om jag ska välja vanliga naturprom´grammet eller naturprogrammet med sam-inriktning + någon extra kurs beroende på det första.
Det andra är inviduellt val då man ska välja något..som jag inte fattar riktigt men det finns ganska många val där. På den blir det antingen entreprenörskap eller filosofi och psykologi.
.
.
.
Jaja, nu ska jag fylla i något..hoppas det blir bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0