Tyskland 25-30 juni

Kom hem igår från min lilla resa till Tyskland, har haft supertrevligt! Lite bilder får beskriva! :)
Jag ÄLSKAR att flyga! Efter denna resa då jag inte hade någon att prata med på flyget eller så, märkte jag att det är ganska kul att flyga! Iaf om det inte är så monligt :)
Min kusin, lille Max och jag ute på promenad!
Alkoholfri veteöl :)
Jag vid en av noshörningarna i Dortmund
"Spaghetti och köttfärssås", "Spaghetti carbonara" och min "spaghetti med tomatsås"! Haha nej det var olika glassorter som såg ut som måltider :) Jag tog den lilla portionen, men åt nog inte ens upp halva...mättande men SÅ gott! :D
Något jag inte visste om Dortmund var att det fanns ett 3-vånings PRIMARK där! Köpte 12 par strumpor, en fransväska och ett Coca Cola-lypsyl(läppsyl?) där. Hittade inte så mycket mer faktiskt.
 
Från Dortmund fick jag även med mig en klänning för 1 euro från HM (REA!!!) och ett linne från Hollister! 
Hollisterpåsen...alla gick runt med samma halvnakna kille på sina påsar!
En kväll var trädgården helt full av lysmaskar (det är inte maskar, de flyger och ser ut som insekter som lyser bara). En cool insekt, minst sagt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0