16e mars

Hej! Måste bara börja med att säga att jag hade en jätteläskig dröm inatt, den var SÅ verklig! Hela skolan bodde tillsammmans i något kollevtiv där alla var indelade i grupper och jag bodde på ett skepp med folk där jag hade till uppgift att tvätta kläder osv medans man vart övervakad. Sen mötte jag en kille som går på min skola i 3an som jag knappt vet vad han heter och vi vart bästa kompisar! Sjukt sjysst var han, sen när jag cyklade till skolan idag så såg jag han och var SÅ NÄRA på att ropa hej..normalt haha!
Hursomhellst, hade ju tyskaprov idag och tog sen en prommenad i 40 min, jätteskönt! 
.
På våra 2 timmar och 20 min fysik idag fick jag kasnke 4 tal gjorda haha! Läraren hade ju muntliga nationella så hon var borta hela tiden och vi hade ju gott om saker att snacka om haha! :D De sa att Karrofesten igår var perfekt. Nu ska jag inte missa en enda fest haha! Näe, men jag ska ta saker med måtta! :)
Jag kommer ihåg helt klart mer än hälften av alla mina drömmar under dagen..Har alltid vart så och de är oftast väldigt detaljerade och hänger ihop. Min hjärna tycker kasnke jag har för tråkiga dagar?! Haha..
.
Nu: mot stallet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0