3e Mars

Tja!
Denna dag bara flög iväg, vart tog den vägen? Den har ju vart 1/3 av en vanlig dag känns det som haha!
Har tränat, duschat vart på promenad och vart över till middag hos grannen!
Supergod mat och såklart mys med Elins hamster Tiger! Jag ska få ta hand om Tiger nästa vecka då de åker till Sälen. Så imorgon kommer han flytta några meter till mitt rum för en vecka! :D
.
Imorgon hoppas jag får lite gjort, plugg, städa träna osv. Jag blir så arg när helgen bara rinner iväg och man inte får nåt gjort! :(
.
.
Ha det bra, vi hörs!


Kommentarer
Elin

Tack så mycket för idag, det var jätte kul att träffa er!

Det är så skönt att du kan ta hand om Tiger när vi är borta :D

Haha, Tiger är lååångt hemifrån ;)



Kram från Elin och Tiger

2012-03-04 @ 00:02:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0