Friiiiday

Tja! Gick till skolan, chill dag, film (som vi kunde börja kolla på ca 50 min efter lektionen egentligen hade börjat..), repetionsgenomgång till mattenationella på tisdag (hjälp!) och jobb i matteboken.
Ska nog ta en promenad i det "härliga" vädret där de 10 cm snö från igår är spårlöst bora. (BLI VÅR FÖR GUDS SKULL DÅ!) Ska köpa mitt veckliga fredagsgodis. Vart ska man gå då? Ica maxi är långt och mycket folk, Ekershallen är inge gott, tempo är definitivt inge gott, Sarah Frank är inge gott det heller. Vill ha från Hemmakväll men då måste jag cykla och det är jobbigt mitt i stan nu.
I-lands problem är också problem ;)


Kommentarer
Elin

Söööt :D<3

2012-03-09 @ 16:23:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0