Hej igen!

Haha känns jättekonstigt att jag inte bloggat på 2-3 dagar, men nu så!
Har inte mått helt 100 senaste dagarna pga många saker. Ibland ger livet än en liten smäll på käften och då får man bara försöka stå kvar och fokusera på det viktigaste för stunden.
-
Idag har iaf vart en ganska bra dag. Har haft muntliga nationella i matte som gick OK och historia redovisning inför klassen som jag skrev ihop igårkväll. Jag hoppar tyskaprovet idag och gör det imorgonbitti istället, kl 8 ska jag vara på skolan istället för 9:30 som jag egentligen börjar. Då får jag lite mer tid till att plugga in över 60 glosor och massa jobbig gramatik-verb-böjelser-bajs.
Stack till caféterian idag och köpte latte och världens största chokladmuffin, ÅH!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0