Inte toppenhelg men ny vecka imorgon

Sitter ensam i köket och väntar på mamma och pappa som är och handlar pizza från Pizza Hut.
Försöker av och till med matten, åh så segt det går. En hel bok som man ska kunna. Ska man träna i den eller på gamla nationella? Tycker att det är så jobbigt att de är betygsgrundande, eller något så när iaf. Brukar alltid tabba mig på sånna. I princip hela tisdagen går åt till mattenationella, kul liksom.
.
Idag så kom Elin hem, så för några timmar sen var hon och hämtade Tiger. Tiger och jag har haft en trevlig vecka, och jag tog några bilder fakitskt..
Tog några bilder förra gången han var hos mig också, och jag har ju glömt att säga det till Elin! :s Får ta och maila dem till henne, hennes Tiger ju! :)
Detta måste vara världens sötaste hamster, ellerhur? :D


Kommentarer
Elin

fy f**n vad söt Hamster jag har :D (inte för att skryta....)



Tack igen för dem fin fina bilderna <3



Kram Elin och Tiger

2012-03-11 @ 20:10:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0