Kalorier för hela veckan

Efter en lång skoldag som blev kort gick jag, Sofia, Jossan och Sanna till Jensens Böfhus (Biffhus?) då vi siktat in oss på glassbuffén. Hur mycket glass + tillbehör man vill! Jag som inte gillar glass så mycket vågade mig endå på det eftersom det var mjukglass.
Råkade öppna en såndär Ramlösa flaska med nåt undervatten i. Hur 80 cl vatten kan kosta nästan 40 spänn vet jag inte, men eftersom jag redan öppnat den och druckit ur den (utan att veta att det kostade) fick jag så dåligt samvete och drack upp hela. Själv. Vart ganska kissnödig efter nästan en liter vatten men nu vaknar jag upp som en prinsessa imorgon med stålande hy och hår och en leende omgivning annars kommer jag ju börja undra..
En bra eftermiddag med bra sällskap helt enkelt!

Sumering: Glassen rekomenderas starkt, men avstå från vattnet om ni inte vill bli rånade.


Kommentarer
Fredrik

Glassen ser onekligen god ut :-)

2012-03-20 @ 13:15:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0