Jobbig dag!

Hej!

Sitter för första gången idag och tar det lugnt och lyssnar på världens bästa Jimi Hendrix <3

.

Trodde min buss gick 7:36 imorse, nej den gick 7:26. Bra start.

Klockan 8 var det matteprov på 1 timme, jag hade behövt 2!

Gick och åt på Max idag med tjejerna  för att sedan ha biologilabb där vi skulle titta på och svara på frågor om binnikemask, spolmask, springmask (maskar människan kan få), mysigt!

Sedan tog klassen bussen ut till Karlslund, orientering på idrotten. Gick den lätta banan på 4 kontroller, gick bra! :) Hade tid innan bussen hem så jag var så hurtig nog och tog en springtur på 3 km medans man var där :)

.

Åkte in till stan, svettig, svettiga kläder och skitiga joggingskor. Och där satt jag, i en halvtimme, på Stortorget och väntade på bussen. Kliver på bussen, där det bara finns ståplats. Står och lyssnar på musik och bussen åker..jag tänker "hm, måste vara vägarbete, min buss brukar inte åka denna väg". Sen märker jag att jag är helt fel. Jag hade klivit på bussen till Lillån, inte Hjärsta. Kliver av bussen vid OP skolan och får gå de 20 minutrarna hem med min ca 15 kg tunga väska, haha!

.

Som man inte redan är trött om man tar fel buss?


Så just nu är jag inte jättepigg, men tänkte försöka skicka iväg ett mail och skriva ett histora arbete ikväll iaf, innan jag somnar...

/Förvirrade tjejen på 16:26 bussen till Lillån



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0