Blå

Då var det måndag igen då. En stressig sådan! Har suttit och arbetat med 3 olika redovisningar (alla till denna vecka) i skolan, samt pluggat till kemiprovet på onsdag och försökt förstå matten som jag har prov i nästa vecka, sista veckan! Där ligger jag 2 veckor efter så får bli en härlig plugghelg till... ;)
Övningsköra har jag även hunnit med idag, och nästan varje gång jag är ute och kör ska något djur få för sig att stå breve eller gå över vägen. De två senaste gångerna har rådjur gått över vägen. Körde igenom Fellingsbro idag två gånger, och vi såg inte mindre än tre brandbilar! Med stegar och allt ihop. :) Roligt att det händer något i alla fall :)
.
Men jag ska inte klaga, på torsdag är det nämligen Karrofest! Tema reality-tv. Funderar på att vara Sara "Säkerhetstrosan" Jönsson från förra årets Big Brother! ;) Får se hur det blir med det, men något kan man väl hitta på åtminstånde :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0