Check, check and check!

Wow! Är nästan lite imponerad av mig själv måste jag säga. Nog för jag ALLTID har haft så kallade "att-göra-lisor", eller som jag döper dem till "To-do-List" eftersom det låter bättre på engelska, men nu har jag verkligen kunnat använda dem. 
 
Igår skrev jag upp rätt många punkter på söndagens to-do-list och sa till mig själv att "nu går jag inte och lägger mig ikväll innan jag kan bocka för alla punker". Sagt och GJORT. Fast när jag skrivit "gör uppgifter i fysik" så gjorde jag en haha, men jag gjorde det iaf! 
 
Så efter skolan idag åkte jag först hem och åt och bytte byxor och skor (regnväder) och åkte sedan upp på stan i skitvädet. Där lämnade jag in min cykel vars framlyse behövde lagas, jag köpte ett par jeans (lyckades hitta det sista paret Dr. Denim i min storlek i min modell i stan), jag hämtade cykeln, åkte till Spa Huset och bokade tid för massage, jag åkte sedan till Ica Maxi och handlade ett rutigt och ett linjerat häfte. Det är rätt effektivt måste jag säga! Idag, innan jag lägger mig SKA jag även ha övat igenom svenskaredovisningen tills imorgon och gjort klart lite astronomi. Punkt slut, ingen kompromiss! ;)
 
Hoppas detta kom som ett pluttig men något inspirerande inslag i denna måndag. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0