Massage!

Idag på min sovmorgon gick jag upp tidigt! Detta händer ALDRIG om det inte är något speciellt, som idag då jag hade massage på SpaHuset inbokat kl 8!

Jag har aldrig gått på massage förut, men det var exakt som jag trodde att det skulle vara, haha. Alldeles för mycket tända ljus och typ 5 buddha prydnader i varje rum, avslappnade musik med havsvågor och fiskmåsar i bakgrunden och varma handdukar.
Massagen var superskön, men jag kände att vänstra övre delen av min rygg typ knastrade. Jag har muskelknutar där, men jag fick lustigt nog inte ont när massören tryckte på dem.

Himla avslappnande och bästa möjliga sätt att börja dagen på! (Om man bortser från att jag gick dit i allt slask)


Nu ska jag strax till gymmet och köra lite lätt, kommer inte ha tid till detta på några dagar så därför :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0