Något HELT annat än kemi och skola

Mitt huvud är verkligen på tusen stället för tillfället. Idag satt jag någorlunda koncentrerad på den tidiga delen av eftermiddagen och pluggade kemi. Kollade facebook lite snabbt och såg att en vän som jobbar på reklambyrån där jag praoade i 9an hade uppdaterat sin status om att en fotograf hade en öppen modell casting idag och då började mina tankar rulla iväg långt bort från kemin...
 
Det var en casting som var öppen för alla, man behöve inte vara 2 meter lång och väga 3 gram utan kunde se normal ut också. Jag sökte runt lite och insåg att jag faktiskt träffat denna fotograf lite snabbt några gånger när jag varit på reklambyrån i olika ärenden så jag bestämde mig faktiskt för att gå dit! Men det var nervöst, mist sagt. Men det var jättetrevliga människor där och jag träffade två som jobbar på reklambyrån som jag känner sedan innan som jag fick en chans att snacka lite med.
 
Jag fyllade i ett papper med uppgifter och på framsidan stod "mitt" nummer, 48. Jag fick byta om till en vit tshirt och fick sedan kliva upp framför kameran, hållandes i nummerlappen. Jag SKAKADE verkligen. Det var ju inte direkt som att stå framför spegeln hemma, utan det kunde mer liknas med att ta skolfoto då jag fick några få instruktioner. Men det var superkul att stå där. Hur fotona blev har jag ingen aning om, haha, antar att de blev...sådär. Men det var verkligen SUPERKUL och man fick en liten kick. Jättetrevliga människor där också!
 
Om jag hade haft lite mer "modelliga" förutsättningar så är det helt klart något jag skulle vilja göra, efter alla TopModel man har sett haha ;) Detta var ju såklart lite annat, men jag gillar ju både att vara bakom och framför kameran. 
 
Var somsagt en kul grej, och blir det något så skulle det vara helt enormt superduperkul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0