Öppet hus igår

Igår var det öppet hus på skolan där främst 9or ska komma och titta på skolan (och eleverna, vi karropiltar haha) inför deras gymnasieval. Jag var först på biologin i 45 minuter där vi hade ställt fram gamla uppstoppade djur och djur i formalin...fräscht. I de andra biologiklassrummen tillverkades glass av flytande kväve och i ett annat gjordes det bröd.

Det kom knappt några 9or alls men jag pratade med några där jag berättade hur jag tänkte när jag valde gymnasie och program. Tycker det är superkul att få hjälpa dem och hoppas att det uppskattades!

Sedan gick jag till astronomi + träningsläran där de bl.a. Hade satt upp hur mycket olika drycker hjälper en att återhämta sig.



Kommentarer
Fredrik

Att oboy var så bra återhämtningsdryck visste jag inte.Vitargo, Enervit mfl får nog passa sig :-)

2012-12-01 @ 20:24:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0