Trevlig och lugn helg

I fredags var jag ju på Kulturnatten, och i lördags var jag på bio. Sista twiligtfilmen såg jag med mina fina lågstadievänner. Eller säger man så? VI är ju fortfarande vänner! Jaja. Den var hur som helst bra och vi hade jättemysigt. 
 
Resten av hela helgen har jag bara gjort en sak: pluggat. Det har jag även gjort i kanske 4-5 timmar idag också, utanför skolan. "Slutade" 11:30 idag, mina lektioner jag hade efter 11:30 var antingen valfria eller på valfri plats och egentligen hade jag behövt gått på astronomin, men just nu finns det bara en sak i mitt huvud: Kemi. Jag får väl ligga lite efter i allt annat då, jag MÅSTE fixa kemin. Sammanfattar hela kemiboken på datorn, har skrivit drygt 25 sidor nu, och är inte klar på långa vägar. Härlig känsla liksom.
Nja.
 
Så jag är jätteglad att jag gick på kulturnatten och kollade på bio, jag tror nästan att jag börjar bli lite knäpp i huvudet av allt plugg. Läskig känsla. Man känner sig ju inte mindre läskig och konstig när man bor framför datorn och lyssnar på The Doors och Jim Morrisons filosofiska texter. Ja, vad man nu ska kalla dem. Men när man är lite konstig i huvudet som jag känner mig nu (det är som en stor jäsande bröddeg) så förstår man dem helt plötsligt. Nej, nu får jag sluta läcka ut mina konstiga tankar och fokusera på kemin igen. 
 
Ha det götttttttt. 
Suddiga biovänner
Josse, Hanna och jag
Jag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0