2012-10-13

Hej! 
Har tänkt hela veckan sedan jag fick reda på att jag måste ha ett novellutkast tills nu på måndag att jag måste läsa en novell. Och efter att ha läst Räddaren i nöden av JD Salinger för några veckor sedan och vetat att han skrivit 9 noveller så åkte jag faktiskt till Stadsbibblan och lånade novellsamlingen. Har precis läst den första, "Bananfisken hugger idag" och den var ju helt klart speciell. Har inte läst någon av de andra 8 men alla utom en ska handla om the Glass Family.
Har aldrig skrivit en novell förut så behöver lite inspration :)
 
Annars då...har gymmat och övningskört idag. Blev ganska mycket nytt för mig i bilväg idag, motorväg, nya vägar, 100-vägar, fasaner, och mycket trafik. Jag var så stressad så jag var helt skakig efteråt, haha. Men det är ju nyttigt också, såklart! ÄR ju superkul att köra, men det finns mycket jag behöver bli bättre på. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0