Mätt och stressad

Hej! Har inte haft någon tid alls i princip till att ens logga in här, skolan är ju mitt liv för tillfället.
I helgen som varit åkte jag och pappa och hämtade mormor och morfar i regnet och skjutsade hem dem till oss, och jag övningskörde faktiskt en liten bit i regnet! Var en bra stund sedan vi träffade dem, så det var trevligt!
I söndags åkte jag och Hanna till Marieberg där vi handlade likadana tröjor, nästan haha :D Tanken var att vi även skulle träffats idag, men hon hann tyvärr inte eftersom hon måste fixa iordning allt eftersom hon ska bort snart. 
 
Annars då? Ja, skolan tar somsagt all must ur mig, igår hade jag fysikprov och imorgon har jag tusen saker på schemat. Engelskaglosor, klädsim och framförallt min biologiredovisning (slutarbete). Puh...
 
MEN som tur är så är det höstlov nästa vecka! :D Är välbehövt. Inte bara till att vila upp mig, utan att jag har så mycket plugg som måste göras då också, så det är bra att få extratid. 
 
 
Nu ska jag sätta mig och lära mig alla tusen engelskaglosor och sedan göra kalrt biologin. Ha det bra! Lovar att försöka blogga oftare!


Kommentarer
Sabina

SATAN va snygg du är min vän!

Svar: Tack så mycket finaste du! Vad glad jag blir! :D
Sara Liljedal

2012-10-25 @ 16:37:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0