Trött är bara förnamnet

Bestämde mig igår för att klä ut mig till "SafariSara" med leopardlinne, skarf och beige fiskehatt. Drog till Lovisa vid 7 där vi var nästan 15 stycken ett tag! Hade superkul och på kvällen gick vi bort till kön in till Karrofesten. Efterfrågan på biljetterna har varit ENORM vilket gjorde att alla skulle dit... Vilken kö, nog för jag har stått i trånga köer, men detta var i en klass för sig alltså!
Vi fick endast gå in på baren istället för huvudingången eftersom det var fullt där och vi fick inte gå ut från baren (som det är 18-årsgräns på egentligen).
Men efter kön kom jag på mig själv med att ha jäkligt kul i alla fall, som tur är känner jag verkligen urgoa människor!

Och de öppnade faktiskt hela stället för alla tillslut, tack och lov! Hade på det stora en väldigt bra kväll, tack till er som gjorde den så bra! :)

Folk var galna i att få tag i biljetter och vissa betalade flera hundra för en biljett. Så jag tror att många hade lite väl höga förväntningar på kvällen, men det är så det blir ibland :)
Idag är jag trött, och jag har dessutom ridit så det ska bli riktigt skönt att få lägga mig i en nybäddad säng. Trött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0