Helgen och idag

Hej! Har tänkt att blogga hela helgen men har aldrig blivit av som ni kanske har märkt. Red i fredags och mamma tog några bilder, sen på kvällen åkte jag hem till Elvira för mys och tjejkväll där vi åt falukorv och stuvade makaroner haha! :D Jag trotsade alltså min förkylning helt ;) 
 
Lördag och söndag gick i princip helt åt till astronomin, som jag idag fick reda på att det inte alls var brottom med...här snackar vi grov pelplanering alltså från mitt håll, har verkligen inte gjort mycket annat än och suttit och skrivit om sfärisk trigonomeri, och det är svårt.
 
Söndag kväll åkte jag och några fler i alla fall hem till Lovisa som fyllde år! Var hur mysigt som hellst där vi satt i mörkret kl 9 söndag kväll. Var inte en människa ute varken när jag åkte dit eller hem. Tända ljus och kladdkaka. 
 
Idag däremot har jag bara gått runt och vart sur. Men endå lite glad, Denna vecka ska bli min nyttiga vecka, jag ska äta nyttigt, träna (idag gick jag dock ut och gick, är inte 100% frisk) och SOVA. Känner att min kropp blir lite smått förvirrad när jag kan sova dubbet så mycket på helgen som i veckan nästan! Inte bra. Så ska snart gå och lägga mig, måste upp extra tidigt imorgon, har skolfoto = ska tvätta håret på morognen. 
Tjejmys 1
Hur ser det ut egentligen... :S
Tjejmys 2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0