Tisdag kväll ♥

Har tränat och tagit en lång dusch och sitter nu här i mörkret och stöket. Måste städa! Eller ja, det är mycket jag måste göra haha. Men tisdagskvällar har verkligen blivit något av en favorit, hör bara här: Hollywoodfruar, Donken-mat med mamma, imorgon sovmorgon och 2 lektioner! ♥ Något annt kul är att det är KARROFEST nästan torsdag!! Den kom lite sent tycker jag, men det gör bara att man blir mer taggad tycker jag! Och så är det 1ornas första, hehe....;) Temat är Djur och Natur, ska bli kul att se vad folk klär ut sig till! 
 
Näe, nu är det bara att sätta igång och städa och plugga innan jag tar "ledigt för dagen". Ha det bra! 
 
 
 
Något annat, STORT att längta till: SWEDISH HOUSE MAFIA med Hanna 22a November!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0