Del 1Sulden/Solda Italien

En underbar vecka i Alperna med mamma, pappa, min farbror och hans fru. Byn vi bodde i heter Sulden eller Solda på italenska och ligger på 1900 meter öh. Jag har aldrig varit i Alperna tidigare men det var precis som jag förställde mig, som i Sällskapsresan Snowroller haha! Knappt npgon i byn kunde engelska, och vi var de enda svenskarna där i flera dagar! Vi blev jätteglada när vi fik se en svenk bil för första gången, men det var biltestare som var där och testde bilar. 
 
Utsikten från min balkong
Varm choklad i Madritshütte (med utrymme för felstavning!) som är som "Toppstugan" fast den inte ligger på toppen
 
Vid Madritshütte
 
 
 
 
 
Den söta kyrkan i byn
Mamma
Jag testar att åka lite i lössnön
Jag och pappa
I liften


Kommentarer
Hanna

Men Gud! Hur underbar har du inte haft det?! Hur vackert som helst!
Kramisar <3

2013-04-10 @ 06:45:30
URL: http://hannalouises.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0