Effektiv!

Eftersom båda dagens lektioner var på valfri plats för min del så unnade jag mig en rejäl sovmorgon idag. Men vem har sagt att man sover bort dagen bara för att man tar sovmorgon!? Inte jag. Det är nämligen då jag vaknar upp och är utvilad och har kraft att göra allt som behövs göras. Idag gick jag upp och åt frukost, plockade ur diskmaskin, vek tvätt, har nu satt på dagens tredje tvättmaskin, varit ute på powerwalk och gjort utfall, duschat, lagat mat, ringt några samtal och fram för allt, jag har pluggat över en timmes kemi och trots att jag missade förra veckans lektionen och bara hade en kompis anteckningar att skriva av igår, så FATTAR JAG! Jag förstår kemin! Hur ofta händer detta liksom!? Hur som helst är jag typ lycklig över detta, haha, men vi får väl se hur det blir när jag sätter tänderna i vår stora uppgift....
 
Nu väntar en kopp te och om en stund promenad till affären, jag ska bara kolla med pappa om det går bra att vi äter tacos ikväll. Sedan hoppas jag hinna med ännu mer plugg (dock inte kemi) innan ridningen ikväll. 
 
Ute på powerwalk i förmiddags! Glirer på trots molnighet, lite cool måste man ju vara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0