Fredag!

Har haft en bra dag idag, kort skoldag med bullar och chokladmuffins som Alexandra bjöd på eftersom hon fyllde år i lördags :)

Efter skolan gick jag till lite olika affärer för att söka jobb, men tyvärr får man ofta svaret att "vi kan ta ditt cv men vi får in nya cv varje dag från folk som söker extrajobb". Att det ska vara så svårt att få ett jobb! :(

Jag åkte sedan hem och bytte om eftersom jag var rätt blöt av regnet och åkte sedan upp på stan igen och mötte upp Hanna för fika! Vi gick till Bara Vara och hon var så gullig och hade köpt present till mig! Jag fick bodyscrub och bodylotion från The Body Shop! Tack så jättemycket! :D ska bli riktigt kul att få testa! Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var jätteskönt att ses igen. Är så glad att jag har en sån fin vän! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0