Känns gött!

Tja!
Känner mig allmänt glad just nu, men det har sina anledningar ;) Bland annat är det ju Valborg imorgon vilket är ekvivalent (haha) med fest! Jag slutar även tidigare imorgon och vid 5 blire middag med vänner och efter det, ja, who knows vad som händer! ;) Det får bli som man känner för, och tänk, nu kan jag gå ut på krogen om jag skulle få lust! Känns hilma gött att veta att jag KAN göra en hilma massa saker, även fast jag kanske inte gör dem.
 
Jag känner att det är nyttigt för mig att få möjligheten att testa mina egna vingar just nu, alla val jag gör kanske inte alltid är rätt, men att få vara lite friare som 18åring är lärorikt. Jag såg ju en dokumentär om uppfostran av ugdommar, och mamman kom i slutet fram till att man ska låta sina barn simma iväg själva på djupare vatten, men alltid stå med öppna armar om det är något. Jag känner att mina föräldrar har låtit mig göra mer saker nu, inte för att de begränsade mig innan, utan mer som att jag är vuxen nog att kunna fatta beslut om saker och ting.
 
Nu måste jag dock spräcka min glada, rosa bubbla för att göra det sista på astronomiarbetet. Kan meddela att jag är grymt trött på svarta hål, singulariteter och Hawkingstrålning nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0