Förkylningen som inte släppte taget

Blev ju förkyld i Turkiet för nästan 2 veckor sedan och det sitter i än. Jag mår rätt ok förutom trötthet och huvudvärk men värst är hostan som inte vill sluta. På dagarna går det helt ok men jag får inte sova för hostan. Det blir värst när jag ligger ner så nu ska jag försöka sova i min lilla soffa sittandes och se om det funkar. Har gjort i ordning kamonillte med honung och äter en banan för magen.

Annars då? Skolan har startat och det känns på något vis rätt skönt men jobbigt såklart. Imorgon har jag 6 lektioner och går från 8 till 16:45...veckans längsta dag som blir en utmaning. Jag får välja att se det så då jag inte kan missa något nu i skolan. :) Nya kurser med nya lärare med högt tempo, spännande men ansträngande. Hoppas jag mår bättre om några timmar när klockan ringer, annars vet jag inte vad jag gör haha.


Längtar tillbaka! Dock är det denna kväll jag blev förkyld men den var bra iaf. Bild från Sofias blogg



Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Ååh, fishbowl! :)

2013-09-04 @ 10:12:50
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0