Igår

Hej!
 
Efter ännu ett grymt kul ridpass på nya ridskolehästen Manjaro fick jag skynda mig hem från ridskolan och åka hem och äta, duscha och fixa mig inför kvällen. Drog hem till Sanna en timme efter alla andra, och alla vet väl hur det blir då haha, alla är redan lite extra glada. Så efter några drinkar till den norska Afterski-låten (bland annat såklart) drog vi till Strömpis. Det var det många andra som också gjorde så vi fick stå i kö rätt länge vilket tyvärr slutade med att vi fick betala inträde. Men det var värt det då vi hade en grym kväll med många skratt och jag träffade många jag inte sett på ett tag vilket alltid är jättekul! :) Vi var så pass många som drog dit tillsammands så det var omöjligt att hålla ihop, så helt plötsligt var vi bara några få kvar som stannade till stängning, men det är värt det tycker jag. Särskillt när jag fått betala haha! ;)  
 
 
Utomhusdelen på Strömpis
 
 
Alexandra och jag!
 
Hörde denna låt för första gången igår på Strömpis, vart helt förälskad i den haha, den har gått på repeat hela dagen här hemma idag ♥
 


Kommentarer
Daniela - Mot Nordiska mästerskapen i fälttävlan

Du är så himla fin! Älskar bilden på headern :)
Är det din naturliga hårfärg?

Svar: Åh tack du med! :DTack! :)
Är naturligt mellanblond/mörkblond typ, sen gör jag slingor ibland :)
Sara Liljedal

2013-09-04 @ 11:05:33
URL: http://powerpony.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0