Livet är ju rätt bra alltså

Hej!
Är rätt nöjd med tillvaron just nu måste jag säga. Jag har tänkt på det några dagar. Visserligen har jag börjat få upp en hel del saker på min ändlösa To-Do-List, och det tar en bra stund att beta av punkterna - hjärnan har inte riktigt kommit igång än. Men ändå, jag är rätt nöjd. Det är mycket som händer nu - många som fyller år, sista året i gymnasiet och saker som ska fixas. Men det känns bra på något vis. Imorgon ska jag förmodligen ut på krogen igen också - första gången sedan Alanya. Käns som man växer av alla resor man gör - särskilt om man reser utan föräldrar som vanligtvis är resans trygghet. 
 
Resten av dagen ska jag fortsätta beta av min To-Do-List, men förhoppningsvis i lite snabbare takt, åka och veckohandla med mamma och ikväll ta en powerwalk. Har inte rört på mig på evigheter haha :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0