Mysigt sällskap i sängen...

Ligger och läser lite bloggar i sängen innan jag ska sova. Känner något som kittlas vid nacken. Läser vidare i några minuter. Det kittlas igen så jag försöker ta bort håret som kittlas mot nacken när jag känner en liten rund sak med ben EN SPINDEL!!! Kastar i panik ner den på golvet. Cirka en centimeter stort monster som skulle äta upp mig och lägga ägg på mig när jag sov. Usch!!!

Jag brukar alltid kolla under kuddarna och täcket så att det inte finns några djur där. Men nu så funderade jag på vart denna lilla spindel kom ifrån. Och jag hittar ett stort nät på väggen rakt över där jag har huvudet när jag sover.

Mysigt värre... Vet inte om jag kommer kunna sova nu, känns som att jag har spindlar över hela kroppen.



Kommentarer
Fredrik

Spindlar skall man vara snäll mot :-)

2013-08-09 @ 08:26:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0