Tisdag

Hej!
Är hemma efter denna extremlånga dag. Tog med mig kaffe i en termosmugg hemifrån och drack på förmiddagen, fick lite inspiration av en kille i klassen och det var skönt att få dricka kaffe i skolan utan att behöva dricka kaffeterians äckliga :)
 
Ställde in väskan och kaffemuggen i skåpet över lunchen, och när jag kom tillbaka låg det en lapp på golvet i Hades. Förstod först inte att det gällde mitt av alla skåp, men så var fallet. Den löd ungefär "Hej du som har tagit skåp 532! Du har 24 timmar på dig innan låset klipps och dina grejer ges till arga apor som kommer äta upp dem. Skåpet är mitt." Haha! Tog ur grejerna och lämna en lapp där inne och skrev "Tack för lånet :)" Haha ;)
 
Så idag efter min mödarlånga dag glömde jag ju givetvis matteböckerna, fysikböckerna och kaffemuggen i ett annat skåp! Och de låser Hades kl 17, så jag kan inte hämta grejerna heller. Hade behövt jobba hemma med matten men nu går inte det för sig....Så jag skyller det på den som tog mitt skåp. Det är först till kvarn i Hades och har alltid varit. Förmodligen någon etta som hotar mig med lappar...hehe
 
Nu måste jag plugga lite, sen ikväll är det Idol och sedan Svenska Hollywoodfruar, åh! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0