Julfirande

En lite försenad God Jul-hälsning! Hoppas alla har haft en bra jul med mycket god mat och julklappar. Här hemma var det bara jag, mamma och pappa på julafton, vi åt en klassisk julfrukost med gröt och macka med julskinka på och tog det lungt. Sedan jullunch framför Kalle Anka med efterföljande matkoma och julgodis. Efter en stund kom tomten med julklappar, och jag fick ridtröjor, tangentbord till min Ipad, ett skärp, hudkräm och handkräm,handskar, halsduk och vantar samt pengar. Nu har jag säkert glömt något, men men!
 
På juldagen åkte vi upp till mormor och morfar och firade lite mer jul där. Vi stannade tills annandagen då vi åkte hem och på kvällen åkte jag och träffade några kompisar för förfest och sedan utgång! Vi gick till Ritz och dansade, jag träffade många kompisar där och det var sperkul! Extra kul var det även att De Vet Du kom dit, det var kul att se! 
 
 
 
Det är ju inte alla som har sitt ansikte på ettiketter ;)
 
 
 
 
Haha!
 
 
De Vet Du
 
 
 
Har varit lite på mellandagsrean och tittat och igår så hittade mamma och jag en jacka till mig! Det sjuka vilken tur vi hade, det var den sista och det var 50% på den! Den är från affären Debut på Kungsgatan.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0