Jullov

Hej!
 
Då har man jullov, eller det har jag rättare sagt haft sedan i onsdags, då själva avslutningen var. Känns hur skönt som helst, det är välbehövligt att vila upp sig. Dock har jag 7 uppsatser att skriva under lovet, hehe.
 
I tisdags hade jag fysikprov, fysik med fika, lunch och sedan vår traditionella klassfika, spännande att se hur mycket fika som går ner, haha! Så efter detta prov på hur mycket fika man kan äta kände jag att det var dags för något som jag tyvärr lagt åt sidan ett bra tag, träningen. Så drog och tränade sent på kvällen, körde riktigt intensivt men kort. Jag har aldrig varit i någon superform, men nu känner jag mig verkligen som en potatissäck. Så det är ju hög tid att komma igång igen! 
 
I onsdags var vi några från klassen som gick ut och åt på Jensens för att sedan ta några öl på Bells, där jag faktiskt aldrig varit. Trevligt ställe (med undantag för "stammisarna") med billig öl! Vi satt där och efter en stund kom även Hanna och Malin en stund så jag satt och snackade med dem. 
 
Fika fika! Vi pysslade även en hel del efter fikat, eftersom det var 3 h till nästa lektion för mig. Dock blev det inte så mycket gjort, men det var mysigt!
 
 
Malin och jag på Bells. Tog bildens från Hannas blogg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0