Alla ♥ dag!

Glad alla hjärtans dag på er! 
Själv har jag inte någon speciell att fira med den på det viset, men tycker fortfarande man kan visa de man tycker om att man gör det. Så jag blev jätteglad när pappa gav mig och mamma en ask geléhjärtan och en alladinask imorse! Dessutom fick jag världens finaste sms av Hanna, det var precis vad jag behövde. ♥
Mamma och pappa fick varsin tidning och så har jag lovat att dammsuga imorgon, haha. ;)
 
En lite rolig grej var att det satt post-it-lappar på alla skåp på skolan med olika meddelanden på, som "Du gör andra glada" eller "Du är cool". På mitt skåp stod det "Wow, du är snygg", haha! Vilket jobb det måste ha varit att skiva alla lappar, kring 1000 st!?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0