Tisdag och huvudvärk

Hej!
Hade tänkt att blogga igår, men orkade inte. Dagen började nämligen med matteprov som inte kändes ett dugg bra. Vet inte om det faktiskt gick katastrof eller om det är prestationsångest, men jag vet att jag har fel på flera uppgifter, känns inge bra. 
Efter skolan gick jag och tränade, för första gången på veckor, kanske en månad...så jag tog i rätt bra om man säger så, kan behövas. Var mest jobbigt men behöver komma igång igen!
 
Idag åkte jag till skolan men fick snart huvudvärk som bara blev värre och värre. Så jag åkte hem. Känner att jag måste börja lyssna på kroppens signaler lite mer, jag "vågar" ju knappt gå hem, men idag kände jag att huvudet skulle sprängas så jag sjukanmälde mig. 
 
Nu sitter jag och kollar på Planet Earth från BBC, kan verkligen tycka att nuaturfilmer är det bästa som finns ibland! Och appråpå naturen, vad det snöar ute! Tur att man kan mysa till det med en kopp te.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0