Nattinnebandyn / David Bowieögon

Hej!
Igår var det nattinnebandy på skolan, jag och tjejerna i klassen var utklädda till pirater. Vi spelade först en match som vi vann och gick sedan med killarna och åt på Burger King (som blivit tradition). Vi gick sedan tillbaka för nästa match, i vilken jag fick en innebandyboll skjuten rakt i vänster öga, aj! Började lipa mitt på planen i panik eftersom jag trodde att jag skulle bli blind....blev snart undersökt av sjukpersonal med de gjorde inte så mycket. Så jag åkte hem eftersom jag inte kände för att spela mer (är ju fortfarande lite förkyld dessutom). 
Lyckades glömma mina träningsskor i förvirringen, hoppas att de finns kvar på måndag...
 
Så idag gick jag till ögonmottagningen på sjukhuset där de kollat fram och tillbaka och droppat i olika vätskor. Min pupil vill inte dra ihop sig normalt (lite David Bowieeffekt haha) och så har jag en fet lila linje på ögonlocket. Fick droppar som gjorde min pupil ännu större, så nu ser jag jätteroligt ut! 
Det var lite skadat men det reparerar sig självt sa det, skönt! 
 
Här är lite bilder på mig som pirat och med coolt öga:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0