Segt

Har en uppgift på idrotten om träningsdagbok på 10 veckor. De 10 veckorna har gått för länge sedan och jag sitter och skriver in alla träningspass i word för att sedan skriva reflektioner kring dessa. Så ENORMT tråkigt. Var så dum att jag skrev allt jag gjorde i en bok istället för på datorn direkt. 70 dagars  träning som måste in...puh.
 
Appråpå det ska jag nog äta lunch snart och åka och träna efter den. Är egentligen rätt otaggad på att träna eftersom jag har rätt ont i en del av vänstra fotsulan, kan inte riktigt lägga någon vikt på den utan att få ont :(
Dock blir det bättre med skor på, får hoppas att jag klarar av att träna och att det går över snart!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0