Bad bad bad

I år måste jag ha slagit något rekord i att bada, flera gånger om dessutom! Jag har badat i Stockholm när jag var där med Hanna och Ida, i Nora och Ånnaboda med mamma, nattdopp vid Ekeby Dreve (tror jag det heter ;)) , i Hjälmaren i torsdags med Hanna och Ida och igår vid Kungsör i Mälaren. Jag som brukar vara en badkruka! Vad har hänt!?
 
I tisdags åkte jag hem till Hanna för lite tjejsnack, mat och fika och i torsdags åkte Ida och jag ut till Hannas familjs/släkts sommarstuga! Otroligt fint hus bara någon/ra hundra meter från vattnet. Vi rodde ut till ett ställe som jag tror heter Sandön för lite bad och lunch. Efter det var det dags för att åka bräda efter båten, SÅ kul! Vi tre gjorde samma sak förra året och det var lika kul då, hehe ;)
 
Girltalk med bästa vännen 
 
 
Saga, Hannas sockersöta katt
 
 
Ida och jag åker bräda efter båten, Hannas bild!
 
 
I båten tillbaka, också Hannas bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0