Mysig dag med mamma

Jag har nog inte skrivit det här, men jag har en ny uppkörning, fast i Köping, vecka 32. Pappa och jag har åkt dit och spanat in det lite, och igår åkte mamma och jag dit för lite lunch samt övningskörning. Trots att det är en liten stad som har typ ett fungerande trafikljus så är det inte helt lätt att köra upp där endå, pappa sa något om att det är en större andel som kuggar där tydligen...men då får jag väl se det som ännu en träning om jag skulle kugga igen...;)
 
I Köping gick vi även in på en loppis, där jag köpte något så användningsbart som ett holländskt cigarretui. Precis vad jag behövde! ;) Haha inte direkt kanske, men det var så fint och jag ville ha något från loppisen...
 
Efter lite mer virrande i "En annan del av Köping" så åkte vi till Kungsör för bad. Problemet var bara att hitta till själva badet. Men efter några felåkningar kom vi rätt, och herre gud så skönt det var i vattnet! Varmaste i år! (Och jag har ju badat en del som vi nu vet ;))
 
Sedan åkte vi hem och grillade hamburgare och sen ananas med tobleronesås och glass, alltså ÅH SÅ GOTT! Kvällen avslutades sedan med Alfapet som jag självklart vann, hehe!
 
Något jag verkligen börjat gilla är att ha klänning eller kjol! Innan har det aldrig riktigt varit min kopp te, men nu så! Kjolen jag har på bilden är gammal och i princip oanvänd, linnet köpte jag i förrgår på Lager 157, vilken klockers affär alltså ♥ Låter lite konstigt att säga att en outlet/lager är en av mina favoritaffärer, men de har lite annorlunda kläder där och den stilen finns ingen annanstans såvida man inte vill betala jättemycket. 
 
 
Mitt holländska cigarretui!
 
 
Nom nom nom!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0