Torsdag

Hej!
Sommaren har varkligen slagit till med kraft här i Örebro och det så så varmt ute att det inte spelar någon större roll om man har fönstrena uppe eller inte. Det har varit strålande väder i flera dagar och JAG har fått lite färg(!) Men värmen i mitt rum har gjort att jag inte kan ligga och dra mig på mornarna, jag kan inte somna om. Så nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra idag. Jag skulle verkligen behöva ta en sväng till gymmet, men jag har ingen lust till det alls i detta väder. Men jag får nog pallra mig dit ändå, och sedan rensa ogräs vid staketet ut mot gatan. 
 
Jag verkar inte kunna få någon ny uppkörningstid tyvärr. Det finns inga lediga tider de närmaste två månaderna, och jag kan inte boka längre bort...så jag vet ärligt talat inte om jag kommer kunna få något körkort på ett bra tag, HELVETE vad surt alltså! Jag hade EN chans känns det som, och den missade jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0