Avslutning, vänner och fest

Hej!
De senaste dagarna har varit rätt intensiva, i onsdags hade vi klassdag, i torsdags träffade jag Hanna och Ida och vi spelade badminton och besökte Hanns släks sommarstug(or)! Var väldigt trevligt utom när Ida skar upp benet på en cykel :(
 
I fredags var det avslutning och sedan lunch med mamma och pappa vid Naturens Hus. Efter det åkte vi hem och sedan ut till Hallsberg till min kompis studensskiva, var väldigt trevligt! På kvällen blev det fest hos en tjej i Marieberg, hade superkul verkligen! Och igår var det födelsedagsfest för Sanna som fyller 18 idag!
Har varit väldigt trevliga dagar! 
Jag och Ida! Jag har tagit bilden från Hannas blogg.
Mitt underbara tjejgäng från klassen
 
 
Efterrätt hos Sanna, SÅ gott!
HAHA
Tårta vid 12-slaget för att fira Sanna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0