Rådjur

Hej!
Igår åkte jag och mamma ut till Smultrongården, en liten gård som har prydnadsgrejer, träskor och fik. Jag körde dit, och med bara någon minut kvar till själva stället, mitt på vägen efter ett litet krön hoppar en rådjursmamma och hennes två kid upp på vägen. Jag panikbromsar och mamman hinner över vägen medans de två små kiden står inte mer än två meter från bilen och tittar, helt förvirrade. Jag är så otroligt, otroligt glad att jag hann bromsa, annars skulle det nog ha varit några färre små söta rådjur här i världen :( . Är så glad att jag fått träna på panikinbromsningar på körskolan och på Risk 2an! Annars hade de nog inte klarat sig... 
 
Hur som var det väldigt trevligt på Smultrongården och mamma och jag köpte lite grejer och åt lunch. 
 
 
Idag blir det teoriplugg, en tur till Marieberg och så ska jag till gymmet, mina muskler håller på att försvinna! :(
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0