Haha!

Håller på och städar just nu men fick ta en liten paus när jag hittade spexfotot från 9an, satt säkert i en minut och bara skrattade för mig själv...men visst är det rätt roligt!? Min gamla klass 9b, där kärnan av klassen känt varandra sedan lågstadiet och den andra hälften var folk som vi inte ens var säkra på vad de hette...

"Min" del av klassen ville göra temat "Fredagsmys med OLW", medan de andra ville vara terrorister (och DÄR besannades era fördommar!) ;)

Så, vi kombinerade det hela så det blev "Fredagsmys om det så är det sista jag gör", dvs om terroristerna dödade oss mysare...och ja vi sitter i en majbrasa, vi blev ju oense om bakgrunden också ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0